Jaaroverzicht 2018, Blok 1 Jet Struik

Jaaroverzicht 2018, Blok 1. Jet Struik

19 augustus was het zover. Er stond mij een hele verandering te wachten van het Drentse platteland naar het mooie Nijmegen. Ik had er lang naar uitgekeken, het studentenleven in Nijmegen ging nu eindelijk beginnen. ´s Ochtends nog verhuizen, ´s middags naar de uni om mijn intropapa´s, -broers en -zussen op te zoeken om een onvergetelijke introductieweek in te gaan. Een week vol informatieve, sportieve, maar vooral gezellige activiteiten waarin we veel nieuwe mensen hebben leren kennen.

Na de introductieweek begonnen de colleges. Na twee weken was ik daar wel aan gewend. De wekelijkse ESV activiteiten maakten de studieweken een stuk leuker. In het begin heb ik hierdoor veel leuke, nieuwe mensen leren kennen en nu zijn het altijd gezellige woensdagavonden.

Verder heb ik plaats mogen nemen in de eerstejaarscommissie en daarmee hebben we al drie activiteiten gehad. Het beerpongtoernooi, het pizzasmulfestijn en a minute to win it. Dit waren allemaal geslaagde avonden die afgesloten werden met feesten zoals Inglowrious, Management Madness of de klassieke avond in de Malle Babbe. De eerstejaarscommissie heeft ook voor 2019 alweer een heel assortiment aan leuke activiteiten gepland staan, dus er staat ons ook in 2019 een hoop gezelligheid te wachten. Voor nu wens ik iedereen fijne feestdagen en alvast een gelukkig en feestelijk 2019!